Pilates Stick

Η μέθοδος Pilates ( η αρχική ονομασία της από τον εφευρέτη της J.H.Pilates ήταν Contrology ) είναι μία άσκηση σε ισορροπία. Επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής και του συντονισμού αναπνοής-κίνησης, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης, στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης των αρθρώσεων.

Το ασκησιολόγιο του Pilates χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:
1. Σε ασκήσεις που εκτελούνται στο έδαφος χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος.
2. Σε ασκήσεις που εκτελούνται στα εξειδικευμένα μηχανήματα της μεθόδου (reformer, cadillac, chair, barrel, κλπ)

Με το πρόγραμμα Pilates Stick συνδυάζουμε στοιχεία και από τις δυο αυτές κατηγορίες. Με το stick μπορούμε να προσαρμόσουμε πολλές ασκήσεις που εκτελούνται πάνω στα μηχανήματα, στο έδαφος. Κατά αυτόν τον τρόπο το μάθημα εμπλουτίζεται και τα ωφέλη για τον ασκούμενο πολλαπλασιάζονται!

Το ρεπερτόριο των ασκήσεων διαχωρίζεται σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικό για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης.

*Το Pilates Stick παραγματοποιείται σε group 4-5 ατόμων