Pilates with props

Η μέθοδος Pilates έχει ένα πολύ πλούσιο ρεπερτόριο ασκήσεων που εκτελείται στο έδαφος και χρησιμοποιείται μόνο το βάρος του σώματος. Μπορεί όμως να εμπλουτιστεί με τη χρήση μικρο-εξοπλισμού (props) όπως rings, mini balls, therabands & foam rollers, είτε για να αυξήσουμε τη σταθεροποίηση, το βαθμό δυσκολίας είτε ακόμα και για βοήθεια. 
Με αυτό τον τρόπο το μάθημα γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον και προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία στο επίπεδο δυσκολίας στην εκτέλεση των ασκήσεων.

 

 

 

Τα οφέλη της μεθόδου Pilates, είτε στα μηχανήματα είτε στο έδαφος, είναι πολλά

  • αύξηση της αναπνευστικής ικανότητας και της κυκλοφορίας του αίματος
  • ενδυνάμωση (κυρίως των μυών του κορμού)
  • ευλυγισία συντονισμός σώματος και πνεύματος
  • σωστή στάση, ισορροπία, μυική συναρμογή
  • οστική πυκνότητα και υγιείς αρθρώσεις
  • θετική επίγνωση του σώματος
  • λειτουργική εφαρμογή της τεχνικής στην καθημερινότητα (functional exercise)